Saturday, July 10, 2010

today, for the first time
i learn a valueable thing that i should know in life
life is not sumtin dat u can expected to.
sumtimes u win n sumtimes u lose
but, no matter wat happend
i will never let it go.

****
hati. suatu organ yang tidak diketahui kedudukannya oleh akal manusia. kerana hati pada sainsnya adalah tempat dimana ia bertindak sebagai pemyumbang kepada pencernaan makanan. bukan kepada pencernaan perasaan. dimanakah perasaan yang kita alami sebenarnya? aku terfikir. adakah minda kita yang mengaturkan segala perasaan yang tersemat dalam diri ini? untuk seketika aku terkesima dengan kenyataan seseorang. hati ini tidak boleh dipaksa. ok. kenapa mesti mggunakan perkataan hati? sedangkan kita mengerti dengan minda yang terbuka yang, perkara yang memproses segalanya yang berkaitan perasaan adalah minda. bukan hati. BUKAN HATI. aku sangat mengagumi fakta yang mengatakan senyuman yang paling menwan adalah senyuman yang spontan. kerana otot-otot di muka kita bertindak dengan teraturnya jika ia bergerak dengan spontan. ia akan kelihatan kaku jika kita memaksa diri untuk tersenyum. ok.

p/s
saya sayang awak. sanggup awak buat macam nie? ok. saya cari baru, k?

No comments:

Post a Comment