Friday, February 21, 2014

Bosan. Bosan dengan laptop yang selalu rosak. Bosan dgn diri yang selalu kecewakan orang. Bosan lah bosan. Rasa macam nak keluar dari hidup ni and live a life alone. But, aku tahu, mesti ada yang cakap, mana boleh hidup sorang sorang. Okelah. Aku hidup dengan kau. Tapi, kau tahan ke dengan aku? Aku yang bitch gila ni. Aku yang baran. Aku yang gila. Aku yang bodoh ni? Tahan ke? Percaya lah. Kau takkan tahan. Sehari pon tak tahan. Takkan. Aku tahu semua cerita tu. Xde orang yang boleh tahan dengan aku.

Rupanya kawan aku cakap tu, betul. Bila dia ckp kat aku, kau takkan pernah dapat kawan baik. Dulu aku rasa tak percaya. Rasanya dah boleh kot try try percaya. Aku ni dah lah bitch gila boleh percaya yang aku akan ada hidup yang happy ending? Hah. What a joke. You're such a drama queen, mimi. Stop dreaming and come back to your sense.

No comments:

Post a Comment