Tuesday, April 13, 2010

kerna ku mencintaimu

semalm,
hari yg tramat bahagia buat diriku.
life sumtimes can be funny and beautiful.
god, thnx for yesterday.

****

sedang asyik aku membuat tutorial fizik petang klmarin, aku dkjytkan dgn bunyi kereta di tepi tingkapku. lalu aku menjenguk. opss!! abg cute?? g mano nih, bru blik? dia pown pandang ke arah tingkap aku.. alamak, aku lupa, i'm not in proper shirt. dia pown sym2.. NOOO!!! apa slh ku?? abislah aku.. huh~
aku memg suka kt bdk tu. comel sesgt. pndek2, n comel. aku xksahlah dia tu jenis vintage ke, indie ke, janji dia comey.. hehehe.. stu jer yg aku xsuka kt dia, dia suka pakai bju warna cam, biru terang, hijau terang, merah, oren.. hehehe.. anyway, he's malay guy, watever he wear, itz look very2 nice on him. ^^

****

mlmnyer, aku ke kls, then jumpa dgn bdk PE yg comey tu.. hehehe.. bru aku thu, aku mnt bdk2 yg comel ek? heee.. anyway, he smiled n tgur aku. wah..comey2.. hehehe.. pulang dri kelas, mlut aku memg x lekang dek senyuman. hahaha~

****

hri nie, hopefully, aku x mrasakan pain yg tramatlah... coz, tiap kali perjumpaan dgn ESU, htiku bgai drobek2. aku tkt. YA Allah, jika jalan aku di sini, Kau senangkan lah perjalanan aku di sini. amin.~

^^

No comments:

Post a Comment