Monday, April 12, 2010

zaman muda mudiku-to hazimah

aku nk kongsi zaman muda mudi aku gak. this post actually spesel to hazimah.
aku budak skema
hahaha. lucu. n tramat lucu. aku bdk skema? yeah. memg. aku memg skema. bju skul xpernah xiron. tudung labuh wo.. hahaha.. hakikatnya aku adalah budak nakal yg bersembunyi di balik tudung labuh aku tu.
PAGI.
6.00- bgn pagi, mandi2, iron uniform .
6.45-bertolak ke skul. masa tu glap agy wo.. tkpe, aku sggp trun awal coz xder org kt jalan.
7.10-smpai skul. klu aku rjin, aku pergi lah kt blik kaunseling, prs lah katakan, (actually malas nk naik tangga)
7.30-monen prayer. kno bobel nga cekgu2. hm...dgr n hayati suara merdu umi n abi.
8.00-stat kelas! time feveret aku!
10.30-rehat. adui..mlsnya nk trun, tp, prut aku berbunyi. stu ketika dahulu, ma aku slalu membekalkan aku makanan. hu, bez woo time tu.
1.50-kls abeh. g masejid ar-rahman. nk smaye. tp, skmo xdea coz bdk2 laki dh solat brjemaah. huh.
3.00-blik rumah.
4.00-tdo petang. hehehe. slalu kowt kna mrh dgn ma n pa.
6.30-bgn tdo, mndi, smayang then lepak2 dlm blik.
7.00-10.00-tgk tv, cite yg plg aku x miss msa tu ialah cite 3 janda. huhu.
11.00-kje skul yg bertimbun, memaksa aku untuk membuatnya.
1.00- tdo. hahahahaha.
****
subjek feveret??
kire fev aku lah msa skul dlu, mmmm
SCIENCE kowt.
hahaha.. lwak betoi!
minat SCIENCE tapi xpernah dpt tggi.
ok2lah, emm.. aku mnat
TEKNOLOGI KEJURUTERAAN
coz, byk alat2 yg boleh aku tgk dlm bengkel tu.
blh buat leveling
blh bertukang.
emmm.. bezlah. aku suka buat benda yg camtu.
****
FIRST CRUSH?
yea, kt SMKKB jgklah aku trcrush sumbody.
hehehe
officially nma dia, MR. rabbit.
thn nie, akhir thun nie, dia pulang
dari australia.
rindu kamu sih...
mr. rabbit, cepatan pulang sih
aku kangen banget.
****
SPOT CHEK??
dikala org lain sbuk mnyembunyikan hanset,
aku pula sbuk mnyembunyikan MP3 aku.
aku bwak mp3 ke skul,
but, n0 one know.
hehehe. aku slalu simpan kt stu tmpat.
n tmpat tu slamat.
siapa yg thu,
senyap2 k?
hehehe
****
FWENSHIP??
ramai kwan baek yg aku jumpa kt skul aku tu.
form 1- syahirah, hazimah, dini, nelly, anis.
form 2- syafiq, fina, hazimah, zuhaira
form 3- syafiq, fina, ierah, yat, dbah, aty, erin, tie, normie
form 4- amir, hazimah, yat, dbah, yat, ierah, peyuh, tie..
form 5-mrol, amir, zuhaira, hazimah, dini, dbah, ierah, yat, mmm
rmai agy lah.. tp, dlm ramai2 tu, ad sorang kwan aku,
yg aku dh bersma dia,
sjak dri standard 1,
sampailah form 5.
nma dia SYED ALIY.
aku syg sgt2 kt dia. hahaha
as a fwen lah.. of coz..
kte x brtegur spa pown.
but in my heart,
he was my only one ALIY in diz world.
****
cekgu kesayangan??
of coz lah.. my mom. hahaha
****
pnjg sudeyh, aku tulis. dh naik lenguh tgn aku. syu pown sedang menunggu. sesungguhnya. SMKKB is the best skul!

4 comments:

  1. yupp2! smkkb is da bes skul ever yaaw!

    ghindu time dulu2 kan mimi.. igt agi x,
    mse fom 1, u mnt mr.rabbt.. i lak minat dongcu.. moahaha

    fom2~ kte maen utus2 surat..geng kte salah sngka,pastu gduh..moahaha :P

    fom3~ u mnt abe mat.. dini pun sama.moahaha :)

    fom4? aku luper lakk..sbb kte xsekelas dh..

    fom4? ouhh, ekau byk pedamping setia laa cik mimi.. ceit! jelesh..

    UTP ?~ abg cute?mr cute? sabahan? huahuahua.. dun noe well sbb kau jaohh ngan aku.. sedih.. :(

    pssttt,, jgn mara aaa..
    pape pn, arap kte kip in touch eh. jgn lupe aku d sini !

    ReplyDelete
  2. ** silap taip..
    form 5 - kau rmai pedamping setia.. :)

    ouhh..xlupe jgk, ur nicknme ~ "KAK BYE-BYE"
    moahahaha

    ReplyDelete
  3. huk3..nakal ek..he4..syed aliy upenyer...ceh

    ReplyDelete
  4. hehehe.. gmah.. all of them aku mnat.. abg cute, bdk cute, except dat sabahan.. hahahaha..

    ReplyDelete