Saturday, May 1, 2010

2 may 2010

apa yg aku rasa hari ni??

1. letihnya menunggu keputusan yg bakal menentukan hidup aku kt cni nie. dh 4 mlm bertrut2 aku bermimipi. aku xlarat lg nk rasa kepedihan itu. tlg, cpt2lah habiskan penderitaan ini.

2. segarnya. setelah tidur 9 jam. hehehe

3. aku bukak fb td, kwn aku ckp, kazen dia duk bertanya sal aku. hah?? ape nie?? aku pun ad org mnt ker? haih....pelik bin ajaib lah..

4. aku plik dgn seseorg nie. dia blik pkul 3.30 pg td, then kul 11 pg keesokan, dia trus pndu kereta dia, keluar. hmmm.. xletih ker dia ek??

5.teramatlah hepi coz diz iz the first time aku jd mcm comittee kt utp nie. aku dpt comittee food and beverages. sesuai dgn aku yg memg suka mkn n lihat og makan. hehe. thnx tau to nuaimuddin n mizah koz trima aku dlm department ini.

6. hmm. aku lapar.. tp, xder makanan.

7. beznye lyn perasaan lagu siam nie.. hehehe.. sebai2..

No comments:

Post a Comment