Saturday, May 15, 2010

no title

tetiba jer tgn aku dh stat gatal nk mnulis. dlm kpala hotk aku nie kosong jer ni. hmm, aku nk tulis ape ek? semua dh tdo. aku mcm biaselah. xngantuk agy. kat sini, panas giler, aku rsa cam duk kt dlm sauna jer. huh. aku nk tdo dlm air-cond pown xblh. adk aku dh kunci pintu bilik dia n ma aku. tggallah aku kpanasan dluar ini. blik aku tu jgn citer rr, memg bapak rr, panas giler. kipas mcm dh xberfungsi lg dah. tolong aku panas!

****
tak siapa
diantara kita
di dunia
memilih jalan
hidup yg derita
aku sering dipersenda
dan sering dikecewa
oleh hati mereka
yang xpunya rasa
ingin kumengecap bahagia
padamu kasih yg mnjanjikan setia
namun belum sempat ku merasa
mimipi yg dibina
hati mudah berdarah semula
kerana dustanya
****
rindunya kt sumbody tu. hope, study elok2 n dptkan result yg tggi2.

No comments:

Post a Comment