Thursday, May 27, 2010

love everything

lastly
aku dapat jgk menulis blog!
hehehe
aku bru jer abih wat-so-called MDS
or more suit word is orientasi
huh
memg
truly, madly, deeply
memang terlalu boring ^^
sorry ye, kak2 pm
and abg2 pm

****

tp, memg bez kat sni
byk bnda baru yg aku blaja
aku blaja byk erti khdupan kt sni
erti kasih sayang
erti menghormati satu sma lain
erti mengubati luka yang begitu mendalam
erti persahabatan
erti abg cute
hehehe..
byk rrr, truly, aku suka uitm puncak alam nie
even terpaksa naik over 300 stairs, but,
i totally like it.

****

bersatu kita warga UiTM
kita bangsa perkasa
taat dan setia ku untuk negara
penuh semangat waja

kita,
jangan mudah terlupa
perjuangan dan pengorbanan anak bangsa

kita,
jangan mudah terleka
kemajuan keamanan yang ada

kita,
berterima kasih
pada pemimpin2 negra

kita,
penuh rasa bersyukur
kemakmuran kemuliaan dariNYA

kamilah pendokong, pewaris bangsa
kamilah pendaulat, bangsa malaysia
kamilah warga berwawasan
untuk negraku.

No comments:

Post a Comment