Saturday, May 1, 2010

tag by hazimah

>> 5 nama samaran korang
..mimi 4 my fwen..
..mie utk kwn yg btl2 bermakna..
..kak mimi utk adk2 n family aku..
..laila, hanya utk bezfwen aku yg sorg tu.. _ _ _ R..
..sya utk ahmad zuhdi, ( spe ahmad zuhdi??)..

>> 2 orang yg ckp kat korang >> 'sengal'
..em.. o more perfect iz gedik rr..
..nurul..
..bok aku..

>>benda yg korang selalu buat
..melayari bahtera mimpi..

>>4 benda yg korang syg
..bantal aku.
..seluar pic aku..
..kad matrik utp..
..lipgloss..

>>apa yang korang buat tuk lepaskan stress
..kuar jenjalan..
..makan mamee..

>>makanan yg korang anti sgt2
.. coklat, coz i will be unstopable..

>>korang rse korang nie ..
..belum ckup sempurna utk mnjd seorg insan yg baik..

>>ape yg korang wat law ader org ckp kat korang..ader aq kesah??
..eh, jom, umpat skali..

lagu favourite korang
..semo lagu dmasiv..

10tahun lagi..
..blaja kt us, smbg phd..

apa yang korang rasa skunk neh
..bengang coz lupa etak kad atm kt ne..

2 comments: