Thursday, August 26, 2010

sahabat

kelmarin.
aku rindu kau

hari ini.
aku rindu kau

esok.
aku rindu kau

hari seterusnya.
aku rindu kau.

sahabat, aku tetap merindui kau di mana pun aku berada.
aku ingat lagi.
semua kenangan yang kita kongsi bersama.
saat kau mengajar aku apa itu kimia.
kimia itu adalah sesuatu yang saling melengkapi antara satu sama lain.
itu kata kau.
yup!
itu semua benar.
kita saling melengkapi.
kau bijak, aku pula memerlukan tunjuk ajar mu.
kau senyap, kau perlukan aku untuk berbicara.
namun, saat itu semua telah berlalu.
kau pergi tinggalkan aku.
kau perg untuk bejumpa ILLAHI.
aku redha.
di saat aku rasa aku tak layak berada di sini.
aku fikirkan kau.
kau selalu cakap.
aku boleh buat kalau aku nak.
alhamdullilah.
kerna kau aku berada di sini sekarang.
damailah kau disana
SITI NUR AJRINA
mudahan2 dipermudahkan segalanya untuk mu
AL-fatihah.

No comments:

Post a Comment