Monday, March 22, 2010

berubah arah?

btl ko nie?? hahaha. tp, xheran lah. kte org pmpuan klate pown blh cri hok laen. pd pndpat aku lah, aku thu knapa lelaki klate mula brubh arah.

the reasons are:

1. pompuan klate dh mkin mju, mkin educated, jd, ramai yg kje besau2. jd, sbgai pncri nfkah, of coz lah trcbar ego beb!

2. disbbkn trf pndidkn pmpuan klate smkin mengkat, jd, lelaki2 nie dh xblh nk tipu kte org n kwen reramai. statistik dh mnunjukkan, kdar poligami trtggi di mlaysia adlh di klate. dgn pndidikan, kaum hawa dpt memprthnkan diri mrka dri mnjdi mgsa poligami syp. jd, nk kwen rmai xbrpeluang lh.

3. yg ini, maaflah ye, kaum hawa, tp, sape yg mkn cili, dialh trasa pdasnya.. dh rmai pmpuan di klate yg brjaya mnunjukkan mahkota ksygnnya kpd public. impian untk mnjdi public figure dh trcapai, tp bg lelaki, diorg tolak tepi2 pmpuan cmni.

4. lelaki klate ni xromantik.. haha. pompuan klate xsir. jd, doh xdop ore doh nk ko dia, diorg cri yg laen lah... hahaha

aku rsa tu jrlah kowt yg dpt aku tulis stkt nie. nnti aku pegi buat survey lg n akn lporkn di blog aku. tp, prcyalah.. lelaki yg baik hnya untuk pmpuan yg baik. tu dh trtulis dlm kitab suci al-Quran. jd, jodoh pertemuan adalh di tgn tuhan. amin.

*************************************************************************************

mana awk ni mr.cute???????

No comments:

Post a Comment