Monday, June 7, 2010

kerinduan

pernah tak kau rasai kerinduan yang teramat kepada seseorang atau sesuatu? aku tak dapat menerangkan perasaan itu. hanya hamba ALLAH yang bertuah dapat merasai perasaan itu. benar, kerinduan akan menderita jiwa kita. aku berterima kasih kepada ALLAH kerana KAu telah memberi aku kesempatan untuk aku merasai perasaan itu. aku rindukan NURUL ROSSYAHIDAH BINTI ROSLI. selepas tarikh keramat yang amat aku takuti iaitu 10 jun ini, pergilah seorang sahabat aku untuk berjihad di jalan ALLAH demi menuntut ilmu. aku akan merinduimu wahai sahabatku tersayang. hanya aku dapat kirimkan salam rindu dari tanah air sahaja untuk mu. maafkan aku jika aku ada membuat kamu memendam rasa. aku turut rindukan NURUL SYAZMIRA, NURSYUHADA, YUHANIS FATIHAH, PUTERI FATIHAH, HANI TIARA, ARIBAH, n ALL UTPIAN. aku xpernah rindukan sesiapa kawan dalam hidup aku dan sekarang aku sudah mula merindui kamu. terima kasih. aku sudah pun mendapat kawan2 yang baik dan aku percaya dapat memberi makna dalam hidup aku di sini. tuhan. terima kasih. aku sayang ALLAH.

No comments:

Post a Comment