Wednesday, June 16, 2010

. . . no post . . .

alhamdullilah. itu saja ungkapan yang aku dapat lafazkan padaMU ya Allah. akhirnya, aku berjaya setelah aku bersusah payah untuk tetap terus bernafas di atas muka bumi yang penuh dengan cabaran ini. benar. aku letih dan bosan dengan hidup. namun, aku ada kau yang tetap menceriakan hari-hari aku. aku sangat bahagia. sudah bayak yang berlaku dalam hidupku kini. sukar untuk aku ungkapkan dengan kata-kata betapa bertuahnya aku kerana dapat merasa nikmat kedamaian ini.

kepada nurul rossyahidah. kau juga membuat aku mengucap alhamdullilah. akhirnya, kau smapai juga ke tempat yang kau ingin pergi. belajarlah seperti hari ini adalah hari terakhir kau dapat memegang ilmu itu. aku tahu kau amat pintar. aku masih di sini akan menunggu mu untuk kita berjumpa setelah kita graduate. dan juga, aku menunggu 5 tahun lagi untuk melihatmu di atas pelamin. hehe. jaga lah diri di sana dan ingatlah aku selalu kerana aku selalu ingat akan kau.

No comments:

Post a Comment